გაკვეთილის თემა
|
„გეომეტრიული ფიგურები“
|
სწავლების საფეხური
|
VII კლასი
|
პედაგოგი
|
ზ. ნათენაძე
|
აქტივობის მიზნები
|
მოსწავლეები შეძლებენ გაარჩიონ სხვადასხვაგეომეტრიული ფიგურები ,მოახდინონ მათი ამოცნობა. ფიგურების აღწერა და ერთმანეთთან შედარება, ამოხსნან მარტივი გეომეტრიული ამოცანა, იპოვონ პერიმეტრი
|
თანმიმდევრობა:
აქტივობა ნაბიჯ-ნაბიჯ
|
თანმიმდევრობა:
აქტივობა ნაბიჯ-ნაბიჯ.
მოთელვა-3 წთ
გაკვეთილის დაწყებამდე ვაკრავთ დაფაზე გაკვეთილისგანრიგს
გონებრივი იერიში-10 წთ
მასალის განმეორების და განმტკიცების მიზნითბავშვებს ვეკითხებით რომელი ფიგურებივიცით,დაფაზე ვწერთ:სამკუთხედი,კვადრატი........
მოსწავლეებს მაგიდაზე ექნებათ წინდაწინ გამოჭრილი ფიგურები, დასახელებულ ფიგურას მოსწავლე დებს გამზადებულ ფორმატზე დახატულ გემში, პარალელურად ახასიეთებს დასახელებულ ფიგურას და ასე ვაგრძელებთ ყველა ფიგურაზე.
ვიდეოს ჩვენება-5 წთ
პროექტორის საშულებით ვაჩვენებ ზღაპარს „გეომეტრიული ფიგურები“ და მოვახდენთ მის ანალიზს.დავსვამ კითხვებს:
რით განსხვავდება წრე სხვა გეომეტიული ფიგურებისგან?
რატომ დარჩა ნაწყენი წრე?
დაასახელეთ ისეთი საგნები რომელსაც აქვს წრის ფორმა?
პრაქტიკული სამუშაო-25 წთ.
პატარებს გავახსენებ „წითელქუდას“ ზღაპარს დავეტყვი, რომ წითელქუდას ჩვენთვის საინტერესოგეომეტრიული სამუშაო მოჰქონდა, რომელიც ტყისბინადრებმა სპეციალურად ჩვენთვის შეადგინეს. მაგრამტყეში მსუნაგი მგელი გადაეყარა, მასალა წაართვა დახუთკლიტულში გამოკეტა. თან დააბარა, იმისათვისრომ ბავშვებმა გეომეტრიული მასალა დაიხსნან,საჭიროა შევამოწმოთ, როგორ იციან არითმეტიკაო.პატარები ხალისით დამთანხმდებიან გამოამჟღავნონთავიანთი ცოდნა და შეასრულებენ შემდეგ დავალებას,რომელიც მომზადებული მექნება ფორმატის ფურცლებზე.
1. X+34=76
2. 89-X= 15
3. X-(32+16)=10
4. მაღაზიაში ტელევიზორი ღირს 25 ლარი, ანამ გადაიხადა 10 ლარიანი და 20 ლარიანი, რამდენ ლარს დაუბრუნებს გამყიდველი ანას?
5. ლუკამ რიცხვი 5 გაასამმაგა, დაუმატა 3 და მიღებული პასუხი გაანახევრა.რა რიცხვი მიიღო ლუკამ?
დავალებების ამოხსნის შემდეგ გავხნით კონვერტს და წავიკითხავთ წითელქუდას გამოგზავნილ დავალებას.
მართკუთხა AMNK ოთკუთხედის AM გვერდი არის 10 სმ, MN გვერდი კი 12 სმ, იპოვეთ მოცემული ფიგურის პერიმეტრი?
შეფასება-2 წთ
სამუშაოს დასრულების შემდეგ მოსწავლეები დაასახელებენ ყველაზე აქტიურ მოსწავლეებს,
|
რესურსები
|
მათემატიკის სახელმძღვანელო, მეორე კლასი-გ.გოგიშვილი, დამხმარე სახელმძღვანელო : რუხაძე
კომპიუტერი,პროექტორი,დაფა,ცარცი, გეომეტრიული ფიგურები, ფორმატები.
|
Wednesday, June 29, 2016
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment