Saturday, June 25, 2016

სასწავლო პროექტი

სასწავლო პროექტის გეგმა
1პროექტის სახელი
გოგაშენი „
2. პროექტის მთავარი იდეა ( თემა ) 1 - 2 წინადადებით:
·                     გოგაშენის ისტორია, კულტურა, ტრადიციები;
3. პროექტის აქტუალობა:
·                     მოსწავლეები შეისწავლიან საქართველოს ერთ-ერთი ულამაზესი რაიონის, გოგაშენის, ისტორიას;
·                     მოიპოვებენ რაიონის შესახებ ლეგენდებს, თქმულებებს;
4. პროექტის მიზნები:
·                     გაკვეთილზე მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების რეალურ ცხოვრებაში გამოყენების უნარ - ჩვევების განვითარებაინტერვიუს აღებაგამოკითხვის ჩატარება,მასალების დამუშავება ისტ - ის მეშვეობით
·                     სტატიის მომზადება;
·                     თანამშრომლობითისაკუთარი აზრის ნათლად ჩამოყალიბებისგამოთქმისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარ - ჩვევების განვითარება;
·                     მოსწავლეთა შემოქმედებითი ( სხვადასხვა სახის წერითი ნამუშევრები ) და საპრეზენტაციო უნარების განვითარება.
5. მონაწილეთა ასაკი/კლასი: X კლასი
6. ვადები / ხანგრძლივობა: ორი თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
·                     ექსკურსიები;
·                     ფოტო მასალა;
·                     ვიდეო მასალა;
·                     ნახატები;
·                     ჩანაწერები;
·                     ესეები;
·                     სტატიები ამ მხარის შესახებ;
·                     საკუთარი ნახატებისა და ფოტო სურათების გამოფენა;
·                     პროექტის ვებ-გვერდი.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
·                     კომპიუტერიინტერნეტიდიქტოფონი, ციფრული კამერა;
·                     საჭირო ლიტერატურა;
·                     ფორმატისა და თაბახის ფურცლები;
·                     ფანქრები და კალმები
9. პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები ):
აქტ. 1მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის იდეის გაცნობა;
აქტ. 2. მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებული მათთვის საინტერესო აქტუალური კითხვებისა და პრობლემების ჩამოყალიბება;
აქტ. 3. ორგანიზაციული საკითხები:
·                     ჯგუფების შექმნა;
·                     ფუნქციების განაწილება;
·                     კონკრეტული დავალებების მიცემა.
აქტ. 4. მუშაობის დაწყება:
მოსწავლეთა გარკვეულ ნაწილს დაევალება დედოფლისწყაროს შესახებ ისტორიული მასალების მოძიებაგარკვეულ ნაწილს - ლეგენდების, თქმულებების მოძიებაკვლევა მათი წარმოშობის შესახებზოგ მოსწავლეს -  ცნობილ თანარაიონელთა შესახებ მონაცემების შეგროვება. 
აქტ. 5. შესრულებული სამუშაოს შეჯამებააუდიტორიისათვის გაცნობა:
·                     მოძიებულ მასალას განვათავსებთ ბლოგზე.
აქტ. 6. პროექტის შეფსება:
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება:
·                     ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება;
·                     პრეზენტაციის უნარი;
·                     მსჯელობა;
·                     წერითი სამუშაო.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
 ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას შემდეგ საგნებში: ისტორია, ბიოლოგია, გეოგრაფია, ხელოვნება, ლიტერატურა.  გამოუმუშავდებათ უნარ-ჩვევები საინფორმაციოტექნოლოგიებში ( ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში, პრეზენტაციის მოწყობა, ვებ-გვერდის შექმნა)

ისტ.X.7. მოსწავლეს შეუძლია  ისტორიულ კვლევ დაგეგმა და ატარებ.
  ისტ.X.8. მოსწავლეს შეუძლია   ისტორიულ თემ დაწერა.

ქართ. X. 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
11. პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი ):ზურაბ ნათენაძე
12. პროექტის ხელმძღვანელის ელფოსტა: zurabinatenadze5@gmail.com

13. პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი:zurabnatenadzeblogopotcom 

No comments:

Post a Comment